تلگرام یکی از شبکه های اجتماعی خیلی خیلی محبوب توی کشور ما به حساب میاد.همون طور که میدونین توی تلگرام به جای گرفتن شماره طرف میتونین از طریق آیدی اون شخص باهاش ارتباط برقرار کنین.

حالا اگه شما هم توی این فضا باشین حتما خبر دارین که بعضیا با فروش آیدی های تلگرام به سود خوبی رسیدن. حالا فرض کنید که شما یه ایدی از یکی خریدی و الان یه اتفاقی افتاده که یکی دیگه اون ایدی رو گرفته :(

حالا آیا ما باید مثل جغد بشینیم و طرف رو نیگا کنیم که آیدی مار وگرفته؟ یا این که بریم به طرف بگیم که آیدی ما رو پس بده؟ در جواب به سوال دوم باید بگم که بعضیا ایدی رو میدن و بعضیا اصلا نمیدن و بعضیا میگن بری چی باید بهت بدم حداقل یه پولی بده ما تا دوباره بتونی به آیدیت برسی و...

حالا قراره توی این پست یه روش رو بهتون یاد بدم که با این روش بتونین به صورت خیلی آسون و راحت آیدی تونو از طرف مقابل پس بگیرین :)

شما که تا این جا اومدین حتما گرفتن ایدیتون براتون مهم بوده و از قیمت ایدی های رند تلگرام و... هم خبر دارین. اول از همه بگم که هر جور که از این روش استفاده کنین به من هیچ ربطی نداره :|

اول از همه بعد از گرفته شدن آیدیتون خون سردیتونو حفظ کنین و در یه جای امن پناه بگیرین، بعد به طرف مقابل پیام بدین که این آیدی ما شمایه و بهتون پس بدش؛

بعد اگه داد که یه تشکر هم ازش بکنید و به ادامه زندگیتون برسین اگه نداد وشاخ شد که به روش زیر عمل کنید تا خود تلگرام بهتون آیدیتونو برگردونه:

اول از همه به پشتیبانی تلگرام پیام بدین. البته به زبان شیرین انگلیسی چون اگه فارسی پیام بدین اون بنده های خدا نمیفهمن چی میگین و به مشکل شما رسیدگی نمیکنن. دیگه اگه بلد نیسیتین انگلیسی پیام بدین، به جاش گوگل با این ابزارش میتونه کمکتون کنه.

+خوب حالا چی پیام بدیم بهشون O_o
آیا باید بهشون بگیم که به فکر یه ایدی خوب برای ما باشن؟
آیا باید بهشون بگیم که یه آیدی خوب برای ما بزارن کنار؟
یا باید بگیم که آیدی ما رو دزدیدن؟

بله! باید بهشون به انگلیسی پیام بدیم که آیدی ما توسط شخصی دزدیده شده.

+خوب بعدش چی میشه؟

بعد پشتیبانی تلگرام بهتون میگه اگه راست میگین که این آیدی مال شمایه، اسکرین شات آیدی بقیه حساب های شبکه های اجتماعیتونو بفرستین که ما بفهمیم این آیدی توی بیشتر شبکه های اجتماعی مال شماست.
[ یه جوراییی باید ثابت کنین که این ایدی مال شما بوده ]

بعد اسکرین شات از حساب ها توییتر یا فیسبوک یا اینستاگرام یا بقیه جاها براشون بفرستین. ولی دقت کنین که ایدی این اکانت های شما توی شبکه های اجتماعی دیگه با این ایدی که از شما دزدیدن یکی باشه.

بعد که عکسارو واسشون فرستادین اگه همه چی اوکی باشه که آیدی رو از طرف میگیرن و بعد به شما میدن. بدون هیچ دردسر و پرداخت هزینه ای. ولی اگه اوکی نباشه که برگ چغندرم بهتون نمیدن و باید یه جوری مشکلتونو باهاشون حل کنین تا ایدیتونو از طرف بگیرن و بدن به شما.


پ ن 1 : حالا بعضیا میان میگن که اگه این قدر آسونه، ما میایم توی توییتر و فیسبوک و غیره ایدی خوشگل پیدا میکینم بعد اگه اون ایدی توی تلگرام رو کسی گرفته بود با کمک پشتیبانی اون ایدی رو ازش میگیرم و مال خودمون میکنیمش :/

در جواب اینا باید بگم که بله این کارم میشه کرد برای همین اول گفتم مسئولیت کارایی که با این اموزش میکنین با خودتونه :/ و به من ربطی نداره؛ ولی این شالاتان بازی ها رو نکنین چون هم بنده خدایی که ایدیشو میگیرن گناه داره هم این که شاید چهار روز دیگه تلگرامم فهمید و این روشم کلا منسوخ کرد، که در این صورت حق اون چهار نفری هم که میخواستن درست از این روش استفاده کنن پایمال میشه. :(

در کل آدم باشن :| و از همه چیز درست استفاده کنین و این که خودم هنوز از این روش استفاده نکردم ولی اگه کسی استفاده کرد و جواب گرفت این جا کامنت کنه تا صحت اطلاعات معلوم شه.

پ ن 2 : اگه خوشتون امد میتونین با این ستاره هایی که زیر هر پست گذاشتم میزان علاقه مندیتونو به اون پست ثابت کنین :)


+ آپدیت مطلب در تاریخ ۱۳۹۹/۰۲/۱۴

آموزش گرفتن آیدی دیگران در تلگرام

برای این که بتونین ایدی بقیه یا ایدی دزدیده شده خودتونو توی تلگرام پس بگیرین باید اون ایدی رو حداقل توی 2 تا از پیامرسان های زیر داشته باشین.
  • FACEBOOK
  • TWITTER
  • INSTAGRAM
بعد از این که اون ایدی رو توی دو تا از پیامرسان های بالا داشتین، وارد ربات زیر بشین:

@username_bot
بعد از این که وارد ربات شدید و استارتش کردین ایدی که می خواین بگیرین رو برای ربات ارسال کنین.
بعد ربات از شما می خواد که یه متن رو توی پیامرسان هایی که در بالا گفته شد پست کنین و یکی یکی لینک اون پست رو برای ربات بفرستین.
اخرین لینک رو که ارسال کردین از شما یه ادرس کانال می خواد تا وقتی که ایدی رو گرفت اون ایدی رو روی کانال شما ست کنه.
یه کانال بزنین و ایدی شو برای ربات ارسال کنین.
و بعدش در خواست شما توی ربات ثبت میشه.
کانال هایی که سازنده ندارن یا سازنده شون دیلیت اکانت کرده رو می تونین با این روش بگیرین ولی ایدی کانال های بزرگ تلگرام رو نمی تونین با این روش بگیرین.
اگه بعد از ده روز ربات اون ایدی رو بهتون نداد یعنی یه مشکلی هست و دیگه احتمالش خیلی خیلی کمه که اون ایدی رو بهتون بده و بهتره که بیخیال اون ایدی بشین.

این پست مربوط به سال 97 عه و جدیدا با تغییراتی که توی سیستم آیدی های تلگرام به وجود اومده فکر نمیکنم دیگه این روش کار کنه ولی باز هم اگه حال داشتین و تست کردین نتیجه رو توی کامنت ها خبر بدین


منبع: کانال های تلگرامی hackgm و cloob0