چند سال پیش اولین بار وبلاگ نویسی رو با بلاگفا شروع کردم و یعد از چند وقت بلاگفا رو ول کردیم و رفتیم سراغ رز بلاگ یه چند وقتی هم اونجا ساکن بودیم و بعدم از اونجا نقل مکان کردیم به بیان.

اولین وبلاگم توی بیان، مکسیموس بود که توش آموزش برنامه نویسی و هک و این جور چیزا میزاشتم که بازم مثل وبلاگ های دیگه حذف شد و به دیار باقی شتافت.

بعد چند ماه با یکی از دوستام یک وبلاگ زدیم به اسم تیم امنیتی هایدار (هایدرا: اسم یه نرم افزار crack) موضوعشم همون هک و اینا بود که برخلاف قبلی ها به دستور پلیس فتا حذف شد و گرنه قرار نبود مثل بقیه وبلاگا حذف بشه :(

بعدش تصمیم گرفتم کلا یه چند وقتی بیخیال وبلاگ بشم، تا این که چند وقت پیش (1397/10/5) بنر یه مسابقه وبلاگ نویسی رو با یکی از دوستام دیدیم و بهانه ای شد برای برگشت به دنیای وبلاگ ها D:

بعد تصمیم بر این شد که یه وبلاگ با موضوع ورزش و این جور چیزا افتتاح کنیم، و افتتاح هم کردیم که نتیجش شد وبلاگ سون اسپورت که هنوزم فعاله. (وبلاگ سون اسپورت تا 32 مهر 98 فعال بود)

چند هفته بعد از افتتاح وبلاگ قوانین مسابقه رو که نگاه کردیم فهمیدیم که هر شرکت کننده ای توی مسابقه باید یه دونه وبلاگ داشته باشه، و من و رفیقمم که دوتایی یه دونه وبلاگ زده بودیم :(

بعد وبلاگ رو تقدیم دوستم کردم و این مقدمه ای شد بر ساخت این وبلاگ :)
که قراره حالا حالا باشه و فعالیت کنه. توشم تراوشات ذهنی خودمو به علاوه مطالبی که خوشم بیاد رو میزارم :|

و الان هم که با کوله باری از تجربه در خدمت شما هستم، و از امروز یعنی 19 دی 1397 اینجا مینویسم.

پ ن: وبلاگ سون اسپرت وبلاگ برتر استانی شناخته شد و یه تقدیر و تشکرهایی هم شد ازش :)


امید وارم از مطالب خوشتون بیاد