اگه با نسخه های جدید فتوشاپ مثل 2022 کار کرده باشین حتما موقع خروجی گرفتن توی قسمت فرمت ها با چند تا فرمت پیشفرض فتوشاپ روبه رو شدین و دیدن که خبری از png و jpeg و... نیست!

توی این پست میخواهم این مشکل رو حل کنیم و فرمت های خروجی فتوشاپ رو مثل نسخه های قبلی کنیم که برای خروجی گرفتن بتونین jpeg و png و... هم خروجی بگیرین.

این مشکل برای خودمم پیش اومد و وفتی توی اینترنت سرچ زدم سایت فارسی خوبی رو پیدا نکردم که راه حل این مشکل رو توضیح داده باشه پس مثل همیشه دست به دامان یوتیوب شدم و دیدم این دوست خوبمون اومده و توی چنلش یه ویدئو در این مورد گذاشته.

توی این ویدئو حدودا اگه اشتباه نکنم به 4 روش مختلف این مشکل رو حل کرده، طبق تجربه خودم همون روش اول میتونه برای خیلی ها جواب بده و من مشکل یکی دو نفر رو با همین روش حل کردم.

توی این پست همین روش اول رو توضیح میدم. ولی اگه مشکل شما با این روش حل نشد می تونین برین و خودتون از توی یوتیوب این ویدئو رو ببینین و بقیه روش هارو اجرا کنین.




وقتی وارد فتوشاپ میشین (اینجا من فتوشاپ 2022 رو دارم) موقع خروجی گرفتن فقط همین چند فرمت رو داریم برای خروجی گرفتن:



خب اگه بخوایم فرمت های این قسمت رو مثل نسخه های قدیمی تر فتوشاپ بیشتر کنیم باید بریم به منو Edit و بعدش قسمت performance و گزینه File handling از اخر تیک قسمت "Enable legacy "Save As
 رو میزنیم:




و بعد دوباره میریم به قسمت خروجی گرفتن و میبینیم که بقیه فرمت ها هم به این قمست اضافه شده:



و تمام!

منبع آموزش هم چنل یوتیوب 
اگه دوست داشتین بقیه ویدئوها رو هم ببینین و سابسکرایب کنین :)
بعضی از ترفند هایی که اموزش داده چیز های خوبی هستن.