اگر شما توی سایت بیان اکانت دارین و برای خودتون یه وبلاگ درست کردین این پست بدرد شما میخوره اما اگه هم وبلاگی توی بیان ندارین میتونین یکی درست کنین و شروع به نوشتن کنین.

قراره توی این پست چند تا ترفند رو به شما یاد بدم، که شاید بعضی هاتون یه چیزایی در موردش بدونین ولی این پست بیشتر برای تازه کارای بیان نوشته شده که اونا هم یه کمی اطلاعات بیشتر در مورد بیان بدست بیارن.



وبلاگ هایی که بابابزرگ ما حساب میشوند!

شاید تعداد افراد و وبمستر های زیادی نباشند که عمر وبلاگ براشون مهم باشه، ولی افراد و وبمسترهای کمی هم هستن که عمر سایت براشون مهمه، و دوست دارن یک وبلاگ قدیمی داشته باشند، که بابابزرگ یا مامان بزرگ بقیه حساب بشن.


برای این کار دو تا روش وجود داره:

  • درست کردن یک وبلاگ و انتشار مطلب تا زمانی که به صورت نرمال عمر سایتشون بره بالا

این روش روش خیلی بهتری نسبت به روش دوم هست و اگر وقتشو دارین و عمر وبلاگ براتون مهم نیست از این روش استفاده بکنین.


  • درست کردن یک وبلاگ و دستکاری عمر وبلاگ

توی این روش اول باید یه وبلاگ بزنین بعد به قسمت تنظیمات>تنظیمات ساده برین. بعد با چند تا کادر روبه رو میشین که میتونین تنظیمات هر قسمت رو دستکاری بکنین، یکی از این کادرا اسمش "آمار سایت قبلی شما" است.


توی کادر اول که عنوان "عمر سایت قبلی شما" هست، میتونید یه عدد از صفر تا ۲۰۰۰۰۰۰  وارد کنین بعد تنظیمات رو ذخیره کنین و عمر وبلاگتونو نیگا بکنین.

متوجه میشین که بعد از این کار عمر سایت شما بیشتر میشه یعنی هر عددی که توی کادر اول وارد کرده باشین به عنوان عمر سایت شما نمایش داده میشه و هر روز هم به اون عدد افزوده میشه.


پ ن 1 : البته این روش خیلی روش داغونی هست و افراد با تجربه و نسبتا با تجربه وقتی عمر وبلاگ شما و تعداد مطالب ارشیو و بازدید کننده هاتونو ببینن میفهمن که یه کاسه ای زیر نیم کاسه هست و شما لو میرین :D


پ ن 2 : ولی چند تا روش هست که میتونین از لو رفتن خودتون جلو گیری کنین که اخر پست بهتون میگم ;)


وبلاگ هایی با بازدید کننده های نجومی!

شما هم وقتی که وبلاگ هایی با بازدید کننده های بالا رو میبینین حتما دوست دارین که وبلاگ شما هم بازدید کننده های بالایی داشته باشه.

حالا بعضیا هستن که با روش های اصولی اقدام به افزایش بازدید وبلاگشون میکنن و بعضی ها هم هستن که به صورت غیر اصولی اقدام به افزایش بازدید میکنن.

شما هم حتما وقتی رفتین توی قسمت تنظیمات > تنظیمات ساده و اقدام به پیر کردن وبلاگتون کردین دو تا کادر اون زیر دیدین، با عنوان های: "بازدیدکننده‌های سایت قبلی" و "نمایش‌های سایت قبلی".



توی این دوتا کادر میتونین یه عدد از صفر تا ۲۰۰۰۰۰۰  رو به عنوان تعداد بازدید کننده ها و نمایش هاتون وارد کنین که با بازدید کننده ها و نمایش های الان وبلاگتون جمع میشه و توی کادر امار وبلاگتون نمایش داده میشه.


البته روش های دیگه ای هم هست برای افزایش بازدید وبلاگ که اصلا پیشنهاد نمیشه [ روش بدون دردسرش همین افزایش بازدید از طریق خود تنظیمات بلاگ هست که هیچ سودی برای شما نداره و فقط یه عدده ]، مثل افزایش بازدید توسط پروکسی و... که اگه گوگل بفهمه وبلاگ تونو جریمه میکنه و کلی دردسر دیگه؛ و این که این روش ها همش فیکه و هیچ بازدید کننده واقعی ندارین و فقط یه کمی با اعداد بازی میکنین و میتونین باهاش سر دوستاتونو گول بمالین و...

و بهتره که از این روش ها استفاده نکنین و به جاش از روش هایی مثل تولید محتوای با کیفیت و به کار بردن اصول سئو، استفاده بکنین و بازدید های وبلاگتون به صورت اصولی افزایش بدین.


خوب رسیدیم به قسمت جذاب داستان:

چگونه به صورت خیلی طبیعی یه وبلاگ قدیمی با بازدید کننده های بالا بسازیم؟

به صورتی که کسی نفهمه :D


برای این که لو نریم باید موقع انتشار مطلب به یه سری چیزا دقت کنیم:

اول از همه قبل از این که مطلبی ارسال کنید به قسمت تنظیمات> تنظیمات پیشرفته برین و توی کادر معرفی در وب، تیک اولین گزینه رو وردارین.

 

با این کار دیگه مطالبی که میزارین توی صفحه وبلاگ های بروز شده نمایش داده نمیشن، و تاریخ انتشار مطالب یه کمی از دید عموم مخفی میشه.


بعد توی کادر تنظیمات مطلب توی تنظیمات پیشرفته تیک گزینه عدم نمایش تاریخ رو بزنین تا کلا کسی نتونه تاریخ انتظار مطلب رو ببینه.


و بعد به قسمت تنظیمات ساده برین و توی کادر "جعبه های قابل نمایش" تیک آرشیو مطالب رو وردارین تا ارشیو مطالبتون توی صفحه اصلی وبلاگتون نمایش داده نشه.



بعد از انجام این کارا باید شروع کنید به پست گذاشتن و کلی پست بزارین تا وبلاگتون پر از مطلب بشه که وقتی طرف دید عمر وبلاگتون زیاده و مطلب هم زیاده داره و بازدید و زیادی هم دارین دیگه شک نکنه که شما خودتون تنظیمات رو دستکاری کردین.

سخن پایانی

حالا ما که این روش ها رو گفتیم ولی استفاده کردن یا نکردنش به عهده خودتونه و اگه نظر خودمو بخواین مثل بچه آدم یه وبلاگ بزنین و به امار و عدد هاش کاری نداشته باشین و شما فقط بنویسین و اصلا از این روش ها استفاده نکنین.


باشد که آدم شویم :|

[ شاید هم شوید :/ ]